״אלוהים נתן לכם את המיניות כמתנה יקרה״. אתם ודאי קוראים מילים אלו וחושבים מיד על הילד או הילדה האהובים והיקרים שאלוהים העניק לכם כתוצר ופרי מהמיניות שלכם כבעל ואישה.

אלוהים נתן גם לילדים שלכם את מתנת המיניות. אם הם ישתמשו בה באחריות, תהיה המתנה הזאת כמקור לברכה ולשמחה עבורם. כיצד תוכלו אתם, ההורים, לסייע בכך?

האויב לא ירצה שילדיכם יתברכו ולכן הוא ינסה לעשות הכל כדי שהם יחליטו החלטות שגויות לגבי מין. החלטות אלה נובעות מאמונות וערכים שקריים ומבוססות על סדר עדיפויות רוחני שגוי. לאויב יש כוחות שהם חזקים, מבלבלים, משכנעים ופועלים בימינו יותר מאי פעם בהיסטוריה, הודות להשפעה שיש ברשתות החברתיות ולבלבול הקיים בתרבות שלנו.

כבר מהגיל הרך מוצפים הילדים במסרים הרסניים ומטעים על טבעה של אינטימיות מינית, נישואין, משפחה, הגבלות שנתן אלוהים לביטויים מיניים, ועל המופת הבסיסי שנתן אלוהים כשברא את הגבר ואת האישה, את הזכר ואת הנקבה.

מסרים אלו נשמעים מכל עבר – מהמוזיקה, הטלוויזיה, האינטרנט, משיחות עם חברים, מתוכניות לחינוך מיני בבתי הספר וממקורות רבים אחרים. ומהי התוצאה? בלבול, ספק ובושה, בשילוב עם שיעורים מטרידים של התנסויות מיניות, הריונות בקרב בני נוער, הפלות, מחלות מין, גירושין וחיים הרוסים.  

אנו מאמינים שאלוהים יעד אתכם, את ההורים המשיחיים להיות אלה שמחנכים את ילדיהם בנושא המין. המסרים הראשוניים שהילדים מקבלים מהסביבה הקרובה אליהם הם המסרים הכי חשובים שמשפיעים עליהם באופן עוצמתי – אז למה שתיכנסו אתם לתמונה ותנסו לתקן את המצב רק אחרי שילדיכם שמעו כבר דעות מעוותות מאחרים? מיניות היא מתנה יפה – מדוע שלא תציגו אותה לילדיכם כפי שאלוהים מציג אותה? דבר אלוהים הוא אמיתי ומהימן, מדוע, אם כן, לא תלמדו אתם את ילדיכם את הנחיות אלוהים הברורות בנוגע למיניות? למה שלא תלמדו אתם את הנושא בצורה מעמיקה ותהפכו למומחים ראויים שאליהם יוכל ילדכם לפנות כדי לשמוע את אמת אלוהים על מניות?

נשאלת השאלה, מדוע בכלל להתחיל לדבר עם ילדים על מיניות בשלב מוקדם? התשובה לכך פשוטה, מכיוון שאם אתם ההורים לא תלמדו את ילדיכם על מיניות, הם יקבלו מידע מעוות על כך מהטלוויזיה, מהאינטרנט ומשיחות בגן, בבית הספר, ובגן השעשועים. אם לא תדברו אתם על נושא המיניות בעוד העולם סביבכם מוצף בנושא זה, ילדכם יבין שלא תוכלו לעזור לו בתחום חשוב זה. אם תלמדו את ילדכם על מיניות בדרך אלוהים, בכנות באדיבות, בהתחשבות ובדרך ראויה, הוא יבטח בכם ויראה בכם דוברי אמת.

כדי לעזור לכם בכך ארגון ״אחרית ותקווה״ הפיק את סדרת הספרים “מין בתוכנית אלוהים”, שנועדה לעצב את אופי ילדיכם, בעיקר בתחום המיניות. הספר ״חינוך מיני במשפחה״ נוגע פחות במידע ביולוגי ועוסק יותר בעיצוב האופי המוסרי של ילדיכם. ככל שתתחילו מוקדם יותר לעזור לילדיכם לראות את עצמם כפי שאלוהים רואה אותם בכל תחום, ובעיקר בתחום המיניות, כך יהיו ילדיכם חזקים ויציבים יותר בשנות העשרה הסוערות.

 

לחץ כאן כדי לקרוא על הספר ולהזמין בחינם את “הסיפור שלי” המתאים לילדים בני 5-3

לחץ כאן כדי לקרוא על הספר ולהזמין את הספר “לפני שנולדתי”  המתאים לילדים בני 8-5.

לחץ כאן כדי לקרוא על הספר ולהזמין את הספר “על מה כל העניין” המתאים לילדים בני 11-8.

To Top ↑