“אֲנִי רָץ אֶל הַמַּטָּרָה כְּדֵי לְהַשִֹיג אֶת הַפְּרָס שֶׁבִּקְרִיאָה־שֶׁל־מַעְלָה, קְרִיאָתוֹ שֶׁל אֱלֹהִים בַּמָּשִׁיחַ יֵשׁוּעַ.”

פיליפים ג׳ 14

לאחרונה, כמה מורים מקהילות שונות שיתפו אותנו בשיעורים משמעותיים שהם לימדו בכיתות שבת וראו עד כמה הם היו לברכה. לפניכם אחד מהשיעורים ששותפו בנושא ׳המרוץ׳. בבלוג זה נפרט את התקציר לשיעור. השיעור בשלומותו מופיע בקישור בתחתית העמוד. בהצלחה!

מטרת השיעור

לאלוהים יש מטרה עבור החיים שלי. עליי להתאמן ולעשות ככל שביכולתי כדי לסיים את המשימה שיש לאלוהים עבורי בנאמנות, כך שאוכל לפאר אותו.

הביסוס לשיעור

יוחנן י״ז 4, השנייה לטימותיאוס ד׳ 8-6

להתמקד

? מי אוהב לשחק ‘חפש את המטמון’?

לגלות

הכנו לכם היום מרוץ שעליכם לעבור בדרך למטמון. כמו המרוץ הזה, גם בחיינו כמאמינים יש מרוץ שאנחנו רצים. בוא נביט על הדוגמה של פולוס, גם הוא כמאמין עבד קשה מאוד עבור האדון במשך שנים רבות ועבר הרבה מכשולים בדרך.

? פרטו כמה מהמשימות שהוטלו עליו.

לעבודה הזו, שהוא עשה במשך 30 וכמה שנים, הוא קרא ׳מרוץ׳, זהו היה מרוץ חייו. בואו נפתח את כתבי הקודש לשנייה לטימותאוס ד׳ 6 ונקרא יחד את פסוקים 8-6.

להגיב

פולוס מספר על עצמו כדי שאנחנו נוכל ללמוד ממנו. גם החיים שלנו כמאמינים, הם למעשה מרוץ.

? מה המטרה הסופית במרוץ שלנו?

מטרתנו היא לעשות את רצון אלוהים ולפאר אותו בחיינו. אלוהים מגלה לנו בכל יום את רצונו ותפקידנו הוא לעשות אותו.

? במשחק ‘חפש את המטמון’ קיבלתם משימות שעזרו לכם לדעת לאן ללכת כדי שבסופו של דבר תוכלו להשיג את המטרה שלכם. אילו משימות אלוהים נתן לכם בחייכם בימים אלה?

שוחחו עם המשתתפים על המשימות שלהם בחיים. למשל: להתמיד בלימודים בבית הספר ולעשות את הטוב ביותר, לעזור להורים בטיפול בבני משפחה קשישים, לעזור לשכנה שילדה לזרוק את הזבל כדי להקל עליה, לעזור בחלוקת הכיבוד בקהילה או בניקיון, לעזור לילד בכיתה שמתקשה במתמטיקה וכד’. עודדו את הילדים לדבר על דוגמאות פרקטיות מהחיים שלהם.

לכל אחד מאיתנו, שקיבל את האדון כמושיעו, יש תפקיד שאלוהים נתן לו. כולנו רצים את מרוץ חיי האמונה שלנו. וכל אחד גם יקבל פרס מאת אלוהים ביום שנעמוד למשפט לפניו בשמיים. פרס זה נקבל על האופן שבו ביצענו את המשימות שאלוהים נתן לנו.

תודה לטיבי ולבן ששיתפו אותנו בשיעור זה!

To Top ↑